پشتیبانی رزرواسیون


یکی از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید بلیت هواپیما باید انجام دهید، توجه به پشتیبانی های لازم و در دسترس آژانس فروشنده می باشد. این نکته زمانی دارای اهمیت بیشتر می شود که پرواز، چارتری باشد. معمولا در قسمت پایین سایت، و یا در صفحاتی تحت عنوان «تماس با ما» و یا «ارتباط با ما» شماره تلفنی با عنوان پشتیبانی رزرواسیون قرار داده می شود که مسافر می تواند در ساعات مختلف با آن تماس بگیرد و مشکل خود را حل کند.

این را هم توجه داشته باشید که شماره ی قید شده، حتما موبایل باشد، و الا با شماره ی ثابت، در ساعاتی که خارج از ساعت کاری آن آژانس می باشد، کسی پاسخگوی شما نخواهد بود.


پاسخ دهید